Go Back   DIY Go Kart Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: J_Walker
Forum: Engines & Clutches 01-01-2017, 12:22 AM
Replies: 7
Views: 928
Posted By J_Walker
Read everyone's responses the day after on my...

Read everyone's responses the day after on my phone, but never reply from my phone.. I just did the quick and dirty, and added a switch tapped into the spark plug.. and said screw it. works like...
Forum: Engines & Clutches 12-27-2016, 12:25 AM
Replies: 7
Views: 928
Posted By J_Walker
Kill switch on the 3hp predator engine.

Title says it all, any of you do it? its got the little BS on-off switch. on the engine, but any idea how to wire up a kill switch on these things? like the switches you press once and it shuts it...
Forum: Off Topic Forum 03-15-2016, 01:03 AM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
we tried to get rid of that guy... this isn't...

we tried to get rid of that guy... this isn't what exactly we wanted. pls don't blame Florida.
Forum: Off Topic Forum 03-14-2016, 09:58 PM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
No we don't get brown shrimp where I live. and no...

No we don't get brown shrimp where I live. and no I don't live in tampa, I live in the middle of Florida, lmao tampon is like an hours drive away from me.

as far as your old friends mum. that...
Forum: Off Topic Forum 03-14-2016, 09:50 PM
Replies: 22
Views: 1,841
Posted By J_Walker
I honestly would of found the person who did it,...

I honestly would of found the person who did it, and talked to them first. if they were gonna be a d--k about it then the police would be called, if they were gonna give it up and apologize over and...
Forum: Off Topic Forum 03-14-2016, 09:41 PM
Replies: 6
Views: 1,147
Posted By J_Walker
I read cigarettes in gumps voice. I am a good...

I read cigarettes in gumps voice. I am a good person.
Forum: Off Topic Forum 03-14-2016, 09:39 PM
Replies: 1,838
Views: 96,113
Posted By J_Walker
its okay, you can lurk here..MR BONES WILD RIDE!...

its okay, you can lurk here..MR BONES WILD RIDE! THE RIDE NEVER ENDS.
Forum: Off Topic Forum 03-13-2016, 12:40 AM
Replies: 22
Views: 1,841
Posted By J_Walker
File a police report if you haven't already......

File a police report if you haven't already... that's the first step to getting it back. who knows they could pull over a van in a few days, and low and behold there's your kart in the back. This...
Forum: Off Topic Forum 03-12-2016, 01:06 PM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
no-no you don't.... I had one of those. DON'T...

no-no you don't.... I had one of those. DON'T FALL FOR THE TRAP.

I always enjoy your food rants though... since we live on the same bit of land [kinda.. AROUND the gulf coast at least] I know...
Forum: Off Topic Forum 03-11-2016, 07:29 PM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
poboys neighbor; "I don't eat seafood" poboy;...

poboys neighbor; "I don't eat seafood"
poboy; its not sea food I promise *grins*
poboys neighbor; okay *bites*
poboy; *grins*
poboys neighbor; starts turning red in the lips and neck swelling up...
Forum: Off Topic Forum 03-10-2016, 01:01 AM
Replies: 1,838
Views: 96,113
Posted By J_Walker
Soo.. I found this..... ...

Soo.. I found this.....

http://orlando.craigslist.org/zip/5481028921.html

gonna call Friday evening maybe, or Saturday if its still up... eh its free. an I only promise to take 2 sets of four....
Forum: Off Topic Forum 03-01-2016, 01:32 AM
Replies: 1,838
Views: 96,113
Posted By J_Walker
I have a colonoscopy and endoscopy on the 11th....

I have a colonoscopy and endoscopy on the 11th. maybe its the late night rational talk again.. but I feel like canceling it and officially giving up. IDK how some people deal with it, im at wits end...
Forum: Off Topic Forum 02-24-2016, 09:35 PM
Replies: 1,838
Views: 96,113
Posted By J_Walker
I've been thinking about something.. what kind of...

I've been thinking about something.. what kind of plastic is oil viewing 'glass' on engines? Its clear and can withstand heat.. its really boggling my mind. where's sid.. im sure he can use his...
Forum: Off Topic Forum 02-24-2016, 04:59 PM
Replies: 1,838
Views: 96,113
Posted By J_Walker
Not even robert can dodge the chat filter......

Not even robert can dodge the chat filter... we're doomed:thumbsup:
Forum: Off Topic Forum 02-23-2016, 08:14 PM
Replies: 1,838
Views: 96,113
Posted By J_Walker
I've been sick too the last 2 1/2 days... just a...

I've been sick too the last 2 1/2 days... just a cold tho. when I get sick I spend way too much time on amazon and ebay... everything's so tempting, wish i was a billionaire. cause i'd be adding to...
Forum: Off Topic Forum 02-19-2016, 11:09 PM
Replies: 198
Views: 15,549
Posted By J_Walker
quick question. just curious. why a tub and not a...

quick question. just curious. why a tub and not a shower? In my logical standpoint, if I was gonna remove the tub anyway, I would of installed a shower. seems like a shower would take up less space...
Forum: Off Topic Forum 02-19-2016, 12:21 PM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
yeah I want it locked for sure. everything I come...

yeah I want it locked for sure. everything I come up with so far, is getting one piece welded to the actual frame. to run the lock too.

I'd like to do what sid sorta said, and have it covered,...
Forum: Off Topic Forum 02-18-2016, 03:34 PM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
sooo.. I'm thinking. fishing rod holders on one...

sooo.. I'm thinking. fishing rod holders on one side, and rifle rack on the other on my motorcycle.. the only issue is do I point the barrel towards the ground, or straight up in the air... sure as...
Forum: Off Topic Forum 02-15-2016, 07:06 PM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
Depends.. does it have to be my actual backyard....

Depends.. does it have to be my actual backyard. or just walking around in the backwoods...

cause my "backyard" will be dried grass, sand, and dog poo. maybe some week wacker string and a lego or...
Forum: Off Topic Forum 02-14-2016, 06:02 PM
Replies: 1,366
Views: 84,348
Posted By J_Walker
I'd rather depressing songs.. then some hack...

I'd rather depressing songs.. then some hack repeating the same thing OVER AND OVER AGAIN. or my favorite. "made up words" or a combination of the two..

Side note. I just made the most poormans...
Forum: Off Topic Forum 02-09-2016, 06:36 PM
Replies: 198
Views: 15,549
Posted By J_Walker
Why couldn't you install a transformer after the...

Why couldn't you install a transformer after the inverter? :popcorn:
Forum: Off Topic Forum 02-08-2016, 04:12 PM
Replies: 198
Views: 15,549
Posted By J_Walker
I was talking about the paint he was using cause...

I was talking about the paint he was using cause I had issues with mine. An example of a failed paintjob of mine was my gastank. is all. was just curious.

---------- Post added at 06:12 PM...
Forum: Go Kart Discussion 02-08-2016, 01:01 PM
Replies: 12
Views: 1,075
Posted By J_Walker
Did this happen before or after you removed the...

Did this happen before or after you removed the kill switch? why is it off anyhow?
Forum: Off Topic Forum 02-08-2016, 12:59 PM
Replies: 198
Views: 15,549
Posted By J_Walker
Grey is what I used on the gastank.. idk maybe...

Grey is what I used on the gastank.. idk maybe its something else... maybe moisture accumulated in the primer from the humidity and when I sprayed it caused adhesion problems.
Forum: Off Topic Forum 02-07-2016, 10:58 PM
Replies: 198
Views: 15,549
Posted By J_Walker
You use rustoleum primer too? Only reason why I'm...

You use rustoleum primer too? Only reason why I'm asking, is im a fan of rusto matte colors [I add gloss through my clear] and It seems like either im doing something REALLY wrong or the paints...
Showing results 1 to 25 of 500

 

All times are GMT -6. The time now is 01:34 AM.